LCC-forums jubileumsseminar og årsmøte er flyttet til tirsdag 20. oktober 2020

Forslag til saker som ønskes behandlet på årsmøtet må være styret i hende senest 20.09.2020.

LCC-forums jubileumsseminar og årsmøte er flyttet til tirsdag 20. oktober 2020

Flyttingen er gjort på grunn av koronasmittesituasjonen.

LCC-forum er ti år i 2020, og markerer dette med årsmøte, jubileumsfagseminar og festmiddag tirsdag 20. oktober på Ingeniørenes Hus Møtesenter i Oslo.
Fagseminaret benytter anledningen til å se på utviklingen av LCC-faget i årene som er gått, men først og fremst rettes blikket framover. Hvor går LCC-faget, hva er aktuelle trender, hva MÅ man bare få med seg?

LCC-forums årsmøte avholdes tirsdag 20. oktober 2020 kl. 09.30 – 11.00 samme sted som jubileumsseminaret. Har du forslag til saker, inkl. vedtektsendringer, som ønskes behandlet på årsmøtet, må disse være styret i hende senest 20.09.2020. Send e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Styret har besluttet, og ber om forståelse for, at på grunn av koronasmittesituasjonen, så er det ikke mulig å gjennomføre årsmøtet innen den vedtektsfestede fristen, som er 15. juni.

Ikke gå glipp av denne muligheten til å høre erfarne LCC-fagfolk dele sin kunnskap og erfaringer, møte kolleger og bransjefolk, utvide nettverket ditt og ta del i faglige diskusjoner. Få med deg hva som skjer innen LCC-området. Meld deg på nå!

LCC-forum
Tlf: 67 52 60 10
E-mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Sekretariat: Norges bygg- og eiendomsforening v/Quality Norway AS, Fornebuveien 37, 1366 Lysaker